Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2010 01:20 - Вампирите... ^^
Автор: truestory Категория: Изкуство   
Прочетен: 513 Коментари: 0 Гласове:
1



Не, не ме съдете заради заглавието ""Вамирите"" . Нито ще ви копирам митовете за вампирите от Wikipedia, нито ще въздишам по ослепителния (БУКВАЛНО - все пак блести ;дд ) Едуард.
Просто искам и аз да споделя моята луда тийн мания по тези митични същества... За разлика от много други момичета на моята възраст, запалени по вампири, аз съм на тази тема от мнооооого малка - 5 годишна... И за разлика от тези зарибили се покрай ""Здрач"" ""Дневниците на вампира"", ""Интервю с вампир"" и ""Бъфи, убийцата на вампири"", ако щеш... Аз се запалих от книгите.... Даже от книга с митове и легенди... Още щом прочетох първият мит за студеният безсмъртн кръвопиец (който междудругото беше изкаран адски сексапилен ;дд) вече бях влюбена в този идеал... Винаги ме е влечало всичко свързано с митични същества, магьосници и тем подобни истории... Разбира се, всички вече казват, че е несериозно да вярвам в такива неща... Че това са детинщини... Но какво ще кажат когато след няколко години дойде един красив вампир и ме отведе... Хехе, размечтах се ;ррр.... От друга страна още няма доказателства нито за теорията, че вампири съществуват...Нито пък за тази, че НЕ съществуват.... Така че нека помчетаем за нашият вампирски принц на черен кон ;рр (мм)



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: truestory
Категория: Изкуство
Прочетен: 16288
Постинги: 4
Коментари: 6
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930