Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2010 01:32 - А какво ще кажете ВИЕ ??
Автор: truestory Категория: Изкуство   
Прочетен: 1656 Коментари: 2 Гласове:
2



Искам да задам няколко елементарни въпроса с не толкова елементарни отговори ;рр дано някой мии напише коментар с отговоритеее отнасаящи се лично за него си :))

Въпроси :
1) Какво мислиш за лудата вампирска мания? Някаква момичешка глупост ли е или може и момчетата да се кефят?
2) Какво мислиш за пушештите и пиештите тийнове? От тях ли си /или си бил някога/ или ти се струват смешни?
3) А какво мислиш за днешното фамилиарнечене... В тези дни, някакви хора я са се виждали два пъти я не, вече се ""Обичат"" и са ""Първи приятели"", а даже не си знаят имената....
4) Смяташ ли че любовта ще спаси света? 




Ето това са моите въпроси, мисля, че не са много сложни, дано някой да реши да отговори ;рр... Аз все пак първа ще дам пример като отговоря с моите си отговри :)) Силно се надявам да видя мнения различни от моето, но също така и сходни :)) :


1) Аз съм Ф Е Н П И Р К А ! Нямам какво да кажа.... Вампирие са ми в кръвта...иронично ;дд Въпреки това ми е много смешно, когато момче ми каже ""Олее, Едуард колко е готин"" ... Отговорът, който получавал винаги е ""Олее, какъв си педал.."" Което може би е грешно от моя страна, но....

2) Тука съм ""БЕЗ КОМЕНТАР"" .... все пак съм тийнейджър, няма да се издавам ;дд


3) За съжаление все повече хващам и себе си в такова ""фамилиарничене"", което ужасно ме дразни... От къде накъде ще ми говорят неща от сорта на """ Боже, обожавам те слънце, ти си живота ми, нямам сили да дишам без тебе... Ааа, как се казваше ?? "" ;;х айде всички такива ""ту дъ лефт"" хаха 

4) Надявам се, че любовта ще спаси всичко и всички.... Но не го вярвам :)))


Тагове:   Какво,   кажете,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - Привет! Никога не съм си падала по лексиконите, ама я да се пробвам...
26.08.2010 02:57
1. Кви вампири - тва са страшилките на Брам Стоукър, чрез които империята отделя от себе си периферията в 19ти век... и анонимърите из мрежата през мрачните начални уродливи години на 21ви век...
2. Страхувам се... не точно за тях, а за следващото след тях поколение... Но това е пак продукт на онези от другата страна във войната на поколенията, от които - с право - се дистанцирате...
3. Тъй върви светът - оставате малко и наблизо - глобалното село беше мечта, а сега е глобалната детска градина с картинки, наречена фейсбук - няма лошо - стига да можете да разпознаете истинското - думите са само - "разменната монета на смешниците и капитал за мъдреците" (Шекспир - "Крал Лир")

4. При един генерализиран подход към любовта - може и така да се каже, но сбърканото човечество повече верва на тоягата...
или
както казва най-добрият ми приятел: Три са нещата, които движат света: Празните приказаки, високите технологии и страхът от смъртта... - а и трите са в едно в Туита и Фейсшита...

Здрава бъди!
цитирай
2. анонимен - Ей, Ш + Т = Щ!
26.08.2010 06:01
1. Момичетата не са с нищо по-различни от момчетата. А и като гледам момченцата какви момиченца са станали... :-)
2. Всеки има право д аправи каквото иска без да пречи на никой
3. Подлизурщината винаги ще съществува
4. Стига ти да спаси теб :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: truestory
Категория: Изкуство
Прочетен: 16246
Постинги: 4
Коментари: 6
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031